Od początku 2016 r. Ursus jako jedyny wykazał wzrost sprzedaży nowych ciągników. W okresie styczeń-październik 2016 r. pozostali producenci znajdujący się w pierwszej dziesiątce z największym udziałem w polskim rynku, odnotowali spadki sprzedaży, podczas gdy Urusus osiągnął 53,5 proc. wzrost – czytamy w komunikacie firmy.

 Spółka odnotowała również wzrost udziału rejestracji ciągników w ogólnej liczbie rejestracji do 6,76 proc. za okres styczeń-październik 2016 r. z poziomu 3 proc. w analogicznym okresie 2015 r. W samym październiku br. udział ten wyniósł 10 proc.

 – Dane dotyczące rejestracji nowych ciągników pokazują, że Ursus jest marką, która doskonale radzi sobie na rynku. Oferowane przez nas produkty spełniają wszystkie oczekiwania nowoczesnego gospodarstwa rolnego: wyróżniają się dobrą jakością, zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań oraz relatywnie niską ceną – komentuje Karol Zarajczyk, prezes spółki Ursus.